در این سایت روزانه فایل های مختلف و فراوان در زمینه های گوناگون قرار داده میشود پس با ما همراه باشید.

محل لوگو

قیام 15 خرداد-بصورت پی دی اف


قیام 15 خرداد-بصورت پی دی اف

دانلود فایل پی دی اف قیام 15 خرداد ماه که چکیده ای از ان در زیر امده است.دوستانی که نیازمند فایل یصورت ورد هستند میتونند در همین صفحه روی لینک زیر کلیک کنن تا به صفحه مربوطه منتقل شوند.

جهت دریافا فایل با فرمت ورد به لینک زیر مراجعه کنید:

لینک

 

پانزدهم خرداد، نقطه عطفی است در تاريخ معاصر؛ يادگاری است از پيوند معنوی توده های عظيم مردم کشور ما؛ واکنشی است از احساس عميق مذهبی ملت ايران؛نمايشی است ازبهپاخاستن مردمی که می خواستند ظلم و ستم را از بن بر کنند؛ تجسمی است از تاريخ اسلام و درجه ای است برای سنجش فداکاری و از خود گذشتگی انسان هايي که به دنبال آرمان الهی حرکت می کنند. پانزدهم خرداد، روز قيام خونين مردم جان برکفی است که به نام اسلام و برای اسلام به ميدان آمدند تا سلطه طاغوتيان را از کشورشان برچينند.

 

توجه:اگر نتونستید موفق به خرید بشید کارت بانکی خودتون رو عوض کنید چون قیمت کتاب زیر 5000تومان هستش بعضی بانک ها مدودیت تراکنش قرار دادن و نمیشه خرید کرد.


مبلغ قابل پرداخت 11,500 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 309

دیدگاه های کاربران (0)

هرروز به تعداد فایل های سایت افزوده میشود

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما